Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2013 20:44 - само ако
Автор: creativist Категория: Бизнес   
Прочетен: 1930 Коментари: 2 Гласове:
3



Само ако знаех повече за историята, щях да ги навра тия измислени герои в кучи гъз и да им разкажа аз играта. Само ако разбирах малко повече от политика, щях да им разкатая фамилията на всички правителствени организации, политически групи и некадърни отпадъци, които за тяхна изненада са били отлюспени от други сфери на бизнеса в България. Само ако можех да се изразявам малко по-точно и премерено, щях да проведа такава словесна борба с хората, които се самоназовават журналисти. Само ако разбирах повече от демографските данни за страната ни, такива щях да ги натворя, че революционерите щяха да ви се сторят първокласници. Само ако бях обръщала повече внимание в часовете по български език, щях да имам повече самочувствие да пиша, да умея да се изразявам без да се срамувам, че не зная граматиката на собствения си език. Само ако не бях усвоила страха, като нормална човешка черта още от малка, щях да критикувам,  разобличавам и посочвам виновниците веднага щом ги зърна. Само ако можех да запомня всичко, което съм прочела щях да стана учител и тогава... тежко ви. Само ако не пушех и не пиех като за последно, щях да доживея поне до 150, а това щяха да са 150 изпълнени със смисъл от начало до край.

Радвайте се! Защото ако разбирах и знаех повече от всичко, от мен щеше да излезе  благородно, но истинножадно и опасно за някои, човече, което щеше да вади очите на глупаците и мошениците , и те щяха сами да ми ги дават. Радвайте се,  че в училище учим от всичко по - малко, а в университета се влиза по-трудно от колкото се излиза. Радвайте се, че притеснението ми за сметката ми за ток и наем всеки месец, надделява и почти винаги побеждава, над жаждата ми за нови знания и борба с неправдата. Радвайте се, че страха който така прилежноми е внушен, е двигател за почти целия ми живот.  Радвайте се, че любовта ми има граници, защото ако я оставя да се развихри, природата никога повече няма бъде осквенявана и рушена . Радвайте се, че съм родена и израстнала в семейство, което ми е дало възпитание и благоприличие, защото иначе света ще ви е тесен, щом поставя пръста си на вас.  Радвайте се, че не следя всеки един миг, в който се подигравате с Българина, неговата история, неговото настояще и неговото бъдеще. Радвайте с, че заради незнанието ми, имам добре работещи, смазани спирачки.




Гласувай:
3



1. demograph - Това е страхотно!
31.07.2013 16:00
Имаш дарба!....Побеждавайки страховете, благоприличието и незнанието Гражданинът става опасен за държавата, а човекът опасен за нечовеците.
цитирай
2. martiniki - Да
26.12.2013 09:49
Само ако не бях усвоила страха, като нормална човешка черта още от малка, щях да критикувам, разобличавам и посочвам виновниците веднага щом ги зърна. Само ако можех да запомня всичко, което съм прочела щях да стана учител и тогава... тежко ви.

Добре казано
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: creativist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 74441
Постинги: 33
Коментари: 27
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031